Promocja produktów i marki INFIMED na rynkach zagranicznych w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2025

Tytuł projektu: Promocja produktów i marki INFIMED na rynkach zagranicznych w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2025

Zadania, działania, które będą realizowane w projekcie:

(I) stoisko na imprezie targowej – udział w charakterze wystawcy:

1 x targi Japan Health 2025, Osaka, Japonia

(II) wyjazdowe misje gospodarcze, połączone z wizytacją wydarzeń branżowych (2025 rok):

1 x Wietnam, połączona z wizytacją targów Medi-Pharm Expo Ho Chi Minh City

1 x Indonezja, połączona z wizytacją targów Hospital Expo odbywające się w JCC Jakarta

1 x Tajlandia, połączona z wizytacją targów Medical Fair Thailand w Bangkoku

1 x Malezja, połączona z wizytacją targów APHM HealthCare w Kuala Lumpur

1 x Filipiny, połączona z wizytacją targów Medical Philippines Expo w Manili

1 x Kambodża, połączona z wizytacją targów Phar-Med Expo w Phnom-Phen

(III) udział w Polsko-Japońskim Forum Eksportowym (20 maja 2025)

1 x wyjazdowa misja gospodarcza w celu uczestnictwa w Forum eksportowym (Japonia, Osaka)

Grupy docelowe:

Bezpośrednią grupę docelową stanowią dystrybutorzy sprzętu medycznego w 7 krajach: Japonia, Indonezja, Malezja, Wietnam, Tajlandia, Filipiny, Kambodża.

Ostatecznie z produktu skorzystają natomiast obiekty medyczne (szpitale, kliniki, ośrodki zdrowia publiczne i prywatne), zlokalizowane w tychże krajach.

A finalnie skorzystają na projekcie pacjenci, którzy w tychże obiektach medycznych we wskazanych krajach realizować będą świadczenia medyczne, podczas których wykorzystane zostaną produkty marki INFIMED.

Cele projektu:

Celem projektu jest zwiększenie aktywności eksportowej INFIMED, wzrost przychodów z eksportu oraz wypromowanie produktów i marki INFIMED na wybranych rynkach zagranicznych.

Efekty, rezultaty projektu:

Efekty ilościowe: liczba kontraktów handlowych zagranicznych (8), łączne przychody ze sprzedaży eksportowej produktów będących przedmiotem projektu: 53 082 111 zł, udział w 1 imprezie targowej (wskazanej w Programie promocji) w charakterze wystawcy, udział w 6 misjach wyjazdowych, połączonych z wizytacją targów), udział w 1 Polsko-Japońskim Forum Gospodarczym (Eksportowym).

Efekty jakościowe: wypromowanie produktów na arenie międzynarodowej, promocja produktów w 7 wybranych w ramach projektu krajach, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, zdobycie nowych klientów i partnerów handlowych, podpisanie nowych umów handlowych w eksporcie.

Wartość projektu (całkowity koszt projektu):

Wartość projektu ogółem: 188341.62 zł

Wartość wydatków kwalifikowanych: 176523.74 zł

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:

88261.87 zł

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

adres INFIMED Sp. z o.o.
ul. Kabaty 1,
34-300 Żywiec,
Polska
tel/fax +48 33 861 40 96
email office@infimed.pl
NIP 553-251-29-67
REGON 243274947
KRS 0000463933
 
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Wysokość Kapitału Zakładowego: 500 000 PLN
bank Bank Spółdzielczy
w Węgierskiej Górce
SWIFT POLUPLPR
 
78 8131 0005 0016 2492 2000 0010 PLN
PL02 8131 0005 0016 2492 2000 0020 EUR
PL23 8131 0005 0016 2492 2000 0030 USD

© 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie: strony internetowe